|
![]() |
JAZYKOVÁ TRIEDA PRE ŽIAKOV 1.- 2. ROČNÍKA
CIELE: -
efektívne využitie časového priestoru
- pomoc rodičom detí, ktorých nástup do práce je pred 07,00
hodinou
- podporiť
záujem rodičov a detí o vzdelávanie sa v oblasti
cudzích
jazykov konkrétne anglického jazyka
- príprava
žiakov na vyučovanie cudzieho jazyka vo vyšších ročníkoch
zaujímavejšou, hravou formou CIEĽOVÁ
SKUPINA :
VEK: ročníky
1995, 1996, 1997
TRIEDA:
I. II.
POČET:
15 ČASOVO-TÉMATICKÝ
PLÁN NOVEMBER:
Ahoj! Ako sa voláš?
Priatelia v triede.
Veci v triede.
Čo robím v triede. DECEMBER:
Zima.
Vianoce.
JANUÁR:
Nový rok.
Narodeninová party. Koľko máš rokov?
Poď sa hrať.
FEBRUÁR:
Moja rodina.
Môj dom.
MAREC:
Moja tvár.
Moje telo.
Ako sa obliekam.
APRÍL:
Jar, sviatky jari.
Zvieratá doma, v lese.
Rastliny a ich plody.
MÁJ:
Príroda okolo nás.
Na piknik.
JÚN:
Deti,deťom.
Čo sme sa naučili.
CHARAKTERISTIKA
ŠKOLY
Škola ako inštitúcia vzdelávania a výchovy mladej generácie je
neoddeliteľnou Súčasťou
života spoločnosti. Systém a úroveň vzdelávania i výchovy
bol a je odrazom vývoja spoločnosti a jeho kvalita a úroveň
je poznamenaná historickým vývojom.
Najstaršie poznatky o školstve v obci pochádzajú z 19.
stor., keď v obci existovala iba jedna škola. V roku 1900 sa na
mieste starej školy vybudovala nová budova grécko-katolíckej školy s prvým
učiteľom Ferenčíkom.
V tom istom období si rímsko-katolíci vybudovali vlastnú školu,
ktorú navštevovali i cigánske(rómske ) deti. Prvou učiteľkou
bola Krenko Ilona.
V oboch školách sa vyučovalo v maďarskom jazyku. Po
vzniku 1. ČSR sa začalo školstvo budovať na nových základoch.
Vyučovať sa začalo v slovenskom jazyku.
1.2.1944 vznikla štátna ľudová škola a neskôr aj štátna
meštianska škola. Tie sa v roku 1953 zlúčili do jednej osemročnej
strednej školy. Riaditeľom školy bol V. Turčan. V tom čase
sa vyučovalo na troch miestach.
19. apríla 1962 bola slávnostne odovzdaná do prevádzky nová(na
vtedajšie pomery moderná)
budova školy, ktorá vyriešila vlečúce sa problémy školstva. Vyučovanie
sa sústredilo na jedno miesto . Vybavenie školy bolo v tomto období na
dobrej úrovni, priestory postačujúce.
Ďalšie roky priniesli do školstva nové štrukturálne zmeny. Opätovné
zavedenie 9. ročníka prinieslo do školstva nové problémy. Museli sme
riešiť nedostatok miestností pre triedy. Z dnešného pohľadu
je to už len dočasné riešenie.
V areáli školy je rozostavaná stavba novej budovy, ktorá dokončením
/ /predpoklad šk. r. 2003-2004/ vyrieši priestorové problémy tried, ale aj
nedostatok kabinetov, špeciálnych učební, dielní a telocvične.
V súčastnosti je škola plnoorganizovaná s elokovanou
triedou v Cabove /
1.-3.ročník/.
V tomto školskom roku ju navštevuje 354 žiakov, z toho 10 v elokovanej
triede v Cabove.
Na prvom stupni máme 6 tried s počtom žiakov 122, na druhom
stupni je 10 tried s počtom žiakov 232.
Máme dve oddelenia ŠKD, ktoré navštevuje 38 žiakov.
Učiteľský kolektív tvorí 25 pedagogických zamestnancov.
Riaditeľom školy je PaedDr.
Ján Karol,
zástupkyňami
školy sú
PaedDr.
Viera Šuličová,MVDr.
Dagmar Fedorová. plánované aktivity page. |
Pri prípadných chybách, či nesprávnom pracovaní stránky, prosím
ohlaste chybu
|